Pagina's

donderdag 21 november 2019

Merry Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik 2 maanden geleden al heb gemaakt met het mooie Mintay designpapier The sweetest Christmas.


Ik heb voor deze kaart mooie materialen van CraftEmotions en Mariannedesign gebruikt zoals de mooie ronde snijmal CR1474.


Aan de beide zijkanten heb ik een snijmal (bomen) van Mariannedesign gebruikt, dit is snijmal LR0613. De hele leuke kerstballen zijn van CraftEmotions en is snijmal 115633/0256,


Ook de mooie kerstbloem is van CraftEmotions en is snijmal 115633/0432. De leuke huksttakjes komen van snijmal 115633/0254.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne avond.

Veel liefs Ineke


2 opmerkingen:

Elly zei

Hele mooie kaart.
Groetjes Elly

wilma guijt zei

Heel mooi Ineke, prachtige kleuren.
Groetjes Wilma