Pagina's

vrijdag 22 november 2019

Sterretjes blazen

Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien en ik heb voor jullie een eenvoudige rozetkaart, gemaakt met natuurlijk prachtig cardstock van Papicolor.


Ik heb voor deze kaart een vierkante kaart gesneden van 15 x 30 cm uit anjerwit. Daarna heb ik een vel van 14,5 x 14,5 gesneden uit abrikoos. Deze heb ik door een embossingmal verwerkt zodat je de leuke spikkels in je papier krijgt.


De bloem is van metallic cardstock.

Ik heb voor de rozet 2 stroken gesneden van 4 x 27 cm, deze heb ik iedere centimeter gerild en daarna 1 kant geponst met een randpons, daarna heb ik ze allebei gevouwen en aan elkaar gezet. Aan de onderkant van de rozet heb ik een rondje vastgezet en daarna heb ik de bovenkant opgewerkt.


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:


De mooie bloem is een snijmal van CraftEmotions


Ik wens jullie een fijne dag en ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.



1 opmerking:

Elly zei

Wow een prachtige kaart Ineke!
Groetjes Elly