Pagina's

woensdag 19 juni 2019

Sea you Soon

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions. 


 Ik heb voor deze kaart als basis een ticket stans gebruikt van Studio Light. Ik vind dit zo'n mooie sierlijke stans. Het is stans SL168. Ik heb voor deze kaart het mooie designpapier van Dini design gebruikt.


Ook heb ik een leuk nieuw knipvel van Carla Creaties gebruikt. Dit is artikelnummer 117140/1202. De teksten komen van clearstamp 130501/1620. Ook van Carla Creaties. Verder heb ik het plaatje op een mooi kader geplakt. Dit is snijmal 115633/0922. Een hele leuke set met snijmallen. De schelpjes komen van snijmal 115633/0246. Het zeewier komt van snijmal 115633/0245 en de leuke inktvis is snijmal 115633/0250.

Ook heb ik er een label ingemaakt. Dit is een snijmal van Mariannedesign CR1352.


Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.


5 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan

Olga zei

Leuk kaartje.maak je er ook nog een met de bugs2 van Carla

Elly zei

Heel mooi kaartje Ineke.
Groetjes Elly

Gerlinde zei

Wat een schitterende kaart Ineke!! Wat heb je het prachtig gedaan met de Studio Light-mal!
Groetjes Gerlinde

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191