Pagina's

woensdag 26 juni 2019

Demo Scrap & Co

Hallo allemaal,

Aanstaande vrijdag 28 juni mag ik een demo geven bij Scrap & Co in Klarenbeek, Ik mag daar de mooie materialen van CraftEmotions en de mooie nieuwe ticketmallen van Studio Light demonstreren. Het is feest dit weekend, want Scrap & Co bestaan 7 jaar. Een mooie reden om een feestje te vieren. Dit hele weekend is het dus feest waar ik vrijdag gezellig mag komen.

Deze mooie winkel kunnen jullie vinden aan de Hoofdweg 76 in Klarenbeek. We beginnen deze mooie dag om 10.00 uur. 


Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe ticketmal SL197 gebruikt. Het mooie designpapier komt uit een eerdere paperpad Memories of Summer. Ook het mooie plaatje is van Studio Light.


De tekst is ook een snijmal van Studio Light SL184. De mooie ovaal is van Mariannedesign CR1458.


Hier zien jullie hoe mooi het kant aan de zijkant van de mal is.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en hoop weer veel mensen te zien a.s. vrijdag 28 juni in Klarenbeek.

Veel liefs van Ineke

2 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat een lief en schitterende geboortekaartje!! Prachtige nieuwe mal, echt heel gaaf!
Groetjes Gerlinde

JanniedenButter zei

Wat een schattig baby kaartje!!
De mal is ook heel mooi Ineke!
Groetjes Jannie