Pagina's

vrijdag 28 juni 2019

Demo Zusjes Hobbyhoekje

Hallo allemaal,

Morgen 29 juni mag ik weer een demo geven bij Zusjes Hobbyhoekje in Ede. Ik mag daar de mooie materialen van CraftEmotions demonstreren, zoals de nieuwe ticketmallen van Studio Light. Ik had dit leuke model gezien bij Corrine Reijngoudt


Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van de mooie snijmallen SL199 en SL196.


De ronde mal is van Mariannedesign met een mooi plaatje van Hobby Lapland. De tekst is van CraftEmotions. Het mooie designpapier komt uit de denim lijn van Studio Light.


Jullie kunnen mij vanaf 10.00 uur vinden bij Zusjes Hobbyhoekje aan Maandereind 52 in Ede.
Kom je ook gezellig langs?

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

Elly zei

Prachtig Ineke.
En die lijn is ook weer fantastich.
Groetjes Elly

JOKE zei

Ik heb weer een leuke middag gehad en wat had je weer veel moois gemaakt!!! Ik heb weer veel insoiratie opgedaan bij je...bedankt!
Liefs Joke