Pagina's

maandag 6 mei 2019

Sweet dreams

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vandaag een kaart zien die ik gemaakt heb voor CraftEmotions.


Ik heb gebruik gemaakt van een ticketmal van Studio Light SL170. Het mooie designpapier is van Dini design. Prachtig designpapier in mooie kleuren. De mooie vlinders zijn van CraftEmotions en zijn de snijmallen 115633/0353 en 115633/0215. Ook de leuke bloemetjes zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0510. De leuke tekst en het meisje komen van stempels van StudioLight . Het meisje StampSL355 en de tekst StampCR347.
Het woordje Smile komt van een snijmal van StudioLight en is stencilCR157. De leuke zeshoek onder de vlinders konen van stencilCR160 van StudioLight.

In het midden van de vlinders heb ik leuke pailletjes van Nuvo geplakt, het zijn de silver rain pure sheen sequins. In het midden onderaan heb ik Silver Petals Gemstones gebruikt.

De leuke druppels komen uit een flesje Vintage Drops Bohemian teal.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag.

2 opmerkingen:

Gerlinde zei

Schitterend! Prachtig mooie groen/blauwtinten!
Groetjes Gerlinde

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191