Pagina's

zaterdag 4 mei 2019

Smile Swing and be happy

Hallo allemaal,

Ik laat jullie vanavond een kaart zien die ik gemaakt heb met 2 mooie ticketmallen van StudioLight. Ik kwam om het idee door Geralien van StudioLight.Ik heb deze kaart vandaag bij Gerda's Hobbyshop achter gelaten, waar ik een demo heb gegeven. Wat was het gezellig druk vandaag. Het was een top dag vandaag.


Ik heb voor deze kaart 2 ticketmallen gebruikt en het mooie designpapier uit de Denimlijn van StudioLight. Ook het leuke plaatje is van StudioLight. De mooie snijmallen rond het plaatje en de takjes zijn van CraftEmotions.



Wat was het gezellig vandaag. Hieronder een korte impressie van vandaag.






Ik wi iedereen vandaag hartelijk bedanken voor jullie aanwezigheid en Gerda en team ook hartelijk bedankt voor de hele goede zorgen. Het was top.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot snel allemaal.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

Caroline zei

Wat een mooie kaart Ineke!
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk om de ticketstans zo te gebruiken Ineke. Mooie kaart weer.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Prachtige kaart en wat gezellig druk weer.
Groetjes Elly

Ria van Veldhuizen zei

Fijn dat het zo gezellig was bij Gerda@ zag geen kans om te komen, ook al had ik graag gewild....
Een erg leuke kaart, met veel mogelijkheden!
Groetjes van Ria .

Gerlinde zei

Ineke, dit is echt een supermooi kaartje geworden!
Wat zijn de producten van Studio Light toch prachtig!
Groetjes Gerlinde

georges Matorell zei


Diese Nachricht richtet sich an Mitarbeiter, Händler, Landwirte und Unternehmer, die finanzielle Unterstützung benötigen, um erfolgreich zu sein. Holen Sie sich unsere verschiedenen Kreditangebote mit sehr einfachen Konditionen zu einem Zinssatz von 3% pro Jahr. Unsere Überweisungen werden von der Bank für die Sicherheit der Transaktionen versichert und Sie haben die Möglichkeit, innerhalb von 72 Stunden Garantie auf Ihr Guthaben zuzugreifen. Bitte kontaktieren Sie uns für weitere Informationen, danke.

E-Mail: georges.matvinc@gmail.com

WhastApp: +33 756924191