Pagina's

zondag 19 mei 2019

Spring is in the air

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaart zien die ik gisteren bij me had op de demo bij 
Hobbyshop Veldmaat in Haaksbergen. Wat hebben we een fijne dag gehad en wat heeft Anneke toch veel mooie spulletjes.


Ik heb deze kaart gemaakt met allemaal mooie spulletjes van CraftEmotions, zoals de leuke ticketmal van StudioLight SL166.


Ik heb voor deze kaart ook weer de mooie big nest dies gebruikt 115633/0921.


Het mooie designpapier is van Dini design. 


De leuke stemeltjes zijn van Carla's Creaties en is clearstamp 130501/1613.


Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Veel liefs Ineke

3 opmerkingen:

Gerlinde zei

Wat een prachtig hart is het geworden!!
Heel mooi in een blauw-wit kleurenpallet!
Groetjes Gerlinde

Elly zei

Wat een mooi hart is het!!
Heerlijke combi.
Groetjes Elly

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooie kaart Ineke