Pagina's

vrijdag 16 september 2016

Vogels in het blauw

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met een mooi plaatje van Gerda's Hobbyshop knipvel GH3296.
Gerda's Hobbyshop viert haar 10 jarig bestaan van de winkel. We feliciteren Gerda en haar team van harte met dit mooie jubileum.


Ik heb voor deze kaart mooi designpapier gebruikt uit een blokje van Studio Light. 


Ik heb een mooie mal van Noor! Design gebruikt stencil 6002/0537. Ook heb ik weer de leuke kwastjes van Mariannedesign gebruikt, dat is mal LR0389.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen. 

Heel veel liefs van Ineke

3 opmerkingen:

Cobie zei

Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt Ineke! Mooi die blauwe tinten.
Groetjes Cobie

Unknown zei

Wat een schitterend kaartje weer Ineke,lief dat plaatje,prachtig papier.

Dikke knuffel Riet.xxxx

Joke zei

Wat een schitterende kaarten in deze blauwtinten. Erg mooi gedaan.
Groetjes Joke