Pagina's

zondag 4 september 2016

Kerst

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje voor jullie. Ik heb dit kaartje gemaakt voor het blog van Papicolor. Na deze zomerse weken ben je natuurlijk nog helemaal niet in de sfeer van kerst en winter. Toch heb ik al een echte kerstkaart voor jullie gemaakt.


Ik heb weer mooi papier van Papicolor gebruikt.

De gebruikte soorten zijn:




Ik heb de kaart gemaakt met mooie mallen van Noor! Design/JoyCrafts.


De witte achterkant heb ik bewerkt met een embossingmal van Crafters Companion, Het mooie plaatje is van Hobbyvoordelig Knipvel hv137.


Heel leuk om dit model te maken.


Dit was weer mijn kaartje weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

Liefs Ineke

5 opmerkingen:

Judith Thoonen zei

Hoi Ineke, je hebt een leuke kerstkaart gemaakt

Unknown zei

wat een schitterende kaart Ineke,zo mooi plaatje ,en wat een schitterende mallen,echt klasse.
deze bedoelde ik.echt super.

Liefs Riet.xx

Cobie zei

Schitterende kaart Ineke!
Groetjes Cobie

Unknown zei

Ik heb weer met verbazing gekeken naar je mooie kaart,ik kan er niet genoeg van krijgen,Klasse hoor

Caroline Cards zei

Ik heb 'm op de beurs al bewonderd. Prachtig!
groetjes, Caroline