Pagina's

vrijdag 9 september 2016

Noor! Design demo bij Hobbyvoordelig

Hallo allemaal,

Het is al weer een week geleden dat de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch waren. War heb ik weer veel lieve mensen ontmoet. Het was weer erg gezellig. Daar heb ik onderstaande kaart gemaakt en die heb ik morgen (10 september) bij me in Delft waar ik een demo mag geven met de mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb voor deze kaart een mooi nieuw plaatje van Hobbyvoordelig gebruikt HV137


De mooie kerstbloemen komen van het mooie One of a Kind set 6002/0584.


Het prachtige designpapier komt van paperblok 6011/0390/ Het mooie plaatje heb ik verwerkt in de mooie ovale mal 6002/0576.


Dit was mijn kaartje voor vandaag. Deze heb ik morgen bij me op de demo bij Hobbyvoordelig. Hobbyvoordelig kan je vinden in Winkelcentrum de Hoven aan de Troelstralaan in Delft.
We beginnen om 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Tot zaterdag allemaal!

Heel veel liefs van Ineke

vintage knipvel 137 landschap 6002/0576 Cutting & Embossing  Ovale hulstmal6011/0390 Paper bloc, 15x30cm Happy Holidays 6002/0584 Cutting & Embossing kerstset hert

3 opmerkingen:

Nicolette zei

Hij is heel mooi geworden Ineke. Volgens mij was je daar vorige week op beurs mee bezig met deze kaart.
Groetjes Nicolette

Unknown zei

wat een prachtige kaart weer Ineke.

Liefs Riet.xx

Caroline zei

Hele mooie kaart Ineke. Ik heb je volgens mij hier mee bezig gezien op de beurs in Den Bosch.
Groetjes Caroline