Pagina's

vrijdag 5 maart 2021

Baby Tools

 Hallo allemaal,

Morgen zaterdag 6 maart ben ik te vinden bij Noor en Zo en mag daar demo geven. Ieder half uur mogen 2 klanten in de winkel komen shoppen op afspraak. Wil je nog proberen te komen mail dan even naar info@noorenzo.com of bel naar tel.nr. 0416-743200,

Deze kaart heb ik ook bij me.


Ik heb gebruik gemaakt van een nieuwe mal van Dutch Doobadoo 470.713.855


De mooie snijmal van CraftEmotions 115633/0443 past heel mooi bij de plaatjes en designpapier van Craft & You Baby Tools.



De mooie onder de rondjes is een mooie snijmal van Craft & You.


Ik heb voor de ronde mallen een blister gebruikt van Tonic en er wat schudmateriaal in gedaan,


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en tot de volgende keer maar weer.













2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je gemaakt Ineke. Alles is weer zo mooi gecombineerd. Veel plezier en succes morgen.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Ik vind 'm sz ontzettend gaaf Ineke!!
Supermooi papier en dan die shakers... maken het helemaal af!!