Pagina's

woensdag 19 augustus 2020

Maak mooie momenten en demo Noor & Zo

Hallo allemaal,

Aanstaande zaterdag 22 augustus kunnen jullie mij vinden bij Noor & Zo in Waspik. Ik mag daar een demo geven met de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Noor & Zo kunnen jullie vinden aan de Scharlo 9 in Waspik.


En jullie zien wel dat Beer op vakantie gaat in het nieuwe vliegtuigje van Dutch Doobadoo, Dit is de Card Art vliegtuig 470.713.818.


Beer heeft er helemaal zin in want hij heeft zijn zonnehoed vast opgezet. Deze komt uit het leuke nieuwe uitdrukvel van Dutch Doobadoo


Dit is artikelnummer 474.007.011. Ik heb zaterdag de hele collectie bij me bij Noor & Zo. Kom je ook gezellig langs. Ik ben er vanaf 10.00 uur.



1 opmerking:

Elly zei

Leuke kaart Ineke, het beertje kijkt zo verbaasd hahaha, angst voor vliegen?
Wens je een fijne dag zaterdag.
Groetjes Elly