Pagina's

zondag 2 augustus 2020

Bloghop Noor! Design



Goedemorgen allemaal,

Vanwege corona was onze nieuwe collectie vertraagd maar gelukkig daar is hij dan eindelijk!
Geen fotobeschrijving beschikbaar.
 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 2 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

En dit is mijn kaartje geworden


Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe ronde mal 6002/1528 gebruikt.
Je kunt door deze mal een leuk lintje rijgen.



Vanaf hier kan je verder hoppen naar Miranda

Ook heb ik de mooie nieuwe poinsetta gebruikt. Dit is snijmal 6002/1493. En het schitterende designpapier 6011/0659.






De tekst komt van de nieuwe clearstamp 6410/0537. De basis is een nieuwe mal van Dutch Doobadoo die deze maand uitkomt.

Ik wens jullie allemaal heel veel hopplezier en vergeet niet verder te hoppen naar Miranda






18 opmerkingen:

Elly zei

Prachtige creatie Ineke.
Groetjes Elly

Josee Heylen zei

WoW WoW WoW WoW zo mooi!!!!!

brigitte_vroegop zei

Deze is ook prachtig, mooie traditionele kleuren. Ik hou er van...
Groetjes Brigitte

Caroline zei

Wat een leuke DDB mal heb je gebruikt Ineke! En het plaatje met het papier is zo leuk, echt een winterse kerstkaart!
De ronde mal is natuurlijk hier al favoriet!
Groetjes Caroline

Engelchen zei

Wat is dit een prachtige kaart geworden. Super leuk hoe je die ronde mal gebruikt hebt samen met de andere materialen :) Die ronde mal gaat gelijk op mijn verlanglijstje.
Heel mooi.

Groetjes Geesje

Betha Horsmeier-Bouter zei

Super mooie kaart met traditionele kerstkleuren! Groetjes Betha

deraevemonique@gmailcom zei

Wauw mooiiiii 🤩 zou de 1 ste keer zijn maar wondermooi

Lucky L. zei

Prachtige creatie! Ik ben niet zo gek van die traditionele kleuren voor kerst, maar vind deze creatie toch wel heel mooi! Die mal met dat lint erdoor vind ik echt geweldig! En o,die schattige sneeuwpopjes...Knap!
Groetjes Ingrid V.M.

Jacqueline zei

prachtige kaart Ineke
groetjes Jacqueline

Bianca Werkhoven zei

Wat een super mooie kaart zeg.

Antonette Groenendijk zei

Heel mooi gedaan met de cirkel

Aartje zei

Prachtig Ineke, een echte kerstkaart met dat groen en rood. De stans met het lint erdoor is prachtig.
Groeten, Aartje

roelie zei

Prachtig ineke zo als altijd weer mooi geheel ook leuk de poisettia bloemen boven aan

Jesken zei

Prachtige kaart! Wat ik ook leuk vind is de belletjes die je gebruikt hebt als hartje voor de ponsietta

Engelchen zei

Bezig met mijn rondje hoppen kom ik dus nu weer bij jou.
Nog steeds helemaal weg van de kaart en de prachtige mallen die je gebruikt hebt. Super.

Elly zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze mooie mallen

Gerlinde zei

Schitterend gedaan Ineke! Fantastische kleuren!
Groetjes Gerlinde

Anita Wiegers zei

Wat is ie mooi
Traditioneel maar ook zo modern
Feelings like x mas