Pagina's

dinsdag 24 maart 2020

Smile

Hallo allemaal,

Een tijdje geleden maakte ik deze labelkaart voor de Hobbyboerderij in Dongen. Ik had ooit een mooi voorbeeld gezien van Tiets.


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie designpapier van Stamperia Forest.

Ik heb het designpapier door laten lopen.

 Jullie kunnen bij De Hobbyboerderij bekijken wat ik allemaal heb gebruikt.


Ik wens jullie een hele fijne dag, heel veel sterkte in deze zo moeilijke tijd. Voor iedereen een hele dikke knuffel en veel  liefs.

Ineke

5 opmerkingen:

Caroline zei

Hele mooie kaart Ineke, er is een hoop te zien op je kaart!
Groetjes Caroline

Jannie den Butter zei

Je kaart is prachtig Ineke ,heel apart!
Inderdaad heel veel op te zien.
Groetjes Jannie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel bewerkelijk model Ineke en je hebt het geheel mooi samengesteld. Knap om het dessin-papier zo mooi door te laten lopen. Een hele mooie creatie.
Lieve groetjes Miranda

Cobie zei

Wow …. Schitterend!
Groetjes Cobie

Elly zei

Wow dat is zeer mooi Ineke,
Groetjes Elly