Pagina's

zaterdag 21 maart 2020

Jenine's Mindful ......

Hallo allemaal,

Ik zou volgende week zaterdag 28  maart een workshop geven bij Hobbyvision. Helaas kan deze door de uitbraak van het Corona virus niet doorgaan. Ik zou met de nieuwe lijn van Studio light gaan werken. Deze workshops zijn nu verzet. Maar ik heb toch vast een kaartje voor jullie met de mooie nieuwe lijn van Jenine die volgende week uitkomt en die kan je al als pre-order bestellen.
HIER kunnen jullie vast pre-orderen


Ik heb een easel kaart gemaakt met een schuine punt. Wat kan je de lijn hier mooi op verwerken.
Ik heb een ouder plaatje gebruikt van Studio Light.


Achter het plaatje zit een stans van StudioLight Stencil SL200, de leuke randjes aan de zijkant komen van stenciljma06. De leuke takjes en vlinder komen van stenciljma05.

Ik heb voor deze kaart de paperpads gebruikt uit deze serie en de die-cuts blocks.


Ik hoop dat jullie deze lijn net zo gaaf vinden als ik, ik vind hem fantastisch mooi.



Ik wens jullie een hele fijne avond en tot de volgende keer.


.


1 opmerking:

Elly zei

Prachtig Ineke.
Groetjes Elly