Pagina's

zondag 25 augustus 2019

Winter Wonderland

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor een workshop bij De Hobbytafel in Valkenswaard.


Er is afgelopen vrijdag gewerkt met de mooie ster van Dutch Doobadoo 470.713.171. Ik heb bij deze ster het mooie designpapier van Studio Light gebruikt uit de serie Snowy Afternoon.

De ronde mal is van Mariannedesign en is snijmal CR1474 met blister en een mooi plaatje van Mariannedesign VK9580.


Ik heb de punten van de ster bewerkt met Nuvo glacier pasta golden era en als mask heb ik de dutch doobadoomal 470.715.138 gebruikt.

De distel is een snijmal van Studio Light SA217. Deze en de mistletoe 115633/0254 van CraftEmotions heb ik bewerkt met Coosa gilding wax gold. De mooie poinsetta is ook van CraftEmotions en is snijmal 115633/0432.

Het leuke stempeltje is van Carla Creaties 130501/1612.


 Het was een fantastisch gezellige dag en ik hoop in januari weer terug te komen. Ik wens iedereen nog een fijne zondag

2 opmerkingen:

Elly zei

Mooie kaart Ineke.
Groetjes Elly

Gerlinde zei

Een schitterende creatie Ineke!!
Groetjes Gerlinde