Pagina's

dinsdag 20 augustus 2019

Happy wedding anniversary

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb met de hele leuke filmstrip van Dutch Doobadoo.


Het is deze leuke filmstrip 470.713.725.


Deze nodigt uit tot het snijden van alle vierkantjes. Ik heb deze echter beinkt met distressinkt en zo krijg je ook een leuk effect. 


De leuke plaatjes en bijbehorende bloemetjes e.d. komen uit een blok van Studio Light.

Ik hoop dat ik jullie kan inspireren met deze kaart en wens jullie een fijne dag.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

JOKE zei

Heel erg leuk en wat een idee om de vierkantjes met inkt te doen! Ik had er al één langs zien komen die uitgesneden was en dacht meteen...wat een werk...
Heel erg leuk model!
Liefs Joke

Rosina zei

PRACHTIG kaartje Ineke...komt heel mooi uit vandaag, wij zijn vandaag 49 jaar getrouwd...
lieve groetjes
Rosina

Maaike zei

Heel erg leuk gedaan