Pagina's

zondag 1 juli 2018

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie te laten zien en heb deze keer weer mooie kleuren papier gebruikt van Papicolor.

Ik heb een easel kaart gemaakt met een nieuwe Dutch Doobadoomal


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Teken de omtrek van de mal na op wit en snij of knip deze uit. Het blauwe karton wordt ook nagetekend aan de binnenkant van de mal. Ook deze knip of snij je uit.


Bewerk het blauwe papier met een embossingfolder.


Bewerk alle randjes van je papier met een paperdistresser.


Versier je kaart met mooie materialen.

Ik heb voor deze kaart mooie snijmallen van CraftEmotions, Mariannedesign en Crealies gebruikt.




Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.



1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtige kaart Ineke! Groetjes Betha