Pagina's

maandag 9 juli 2018

be you ti ful

Hallo allemaal,

Aanstaande donderdag 12 juli mag ik een demo geven voor Gerda's Hobbyshop tijdens de Oud Veluwse Markt in Barneveld. Ik mag deze demo geven bij Knus & Zo aan het Raadhuisplein 11 in Barneveld.

Natuurlijk heb ik deze kaart ook bij me.


Een rietjes kaart gemaakt met mooi designpapier van Pion. Op de voorkant van de kaart heb ik foambloemen verwerkt. 


Ook heb ik de mooie snijmallen van Crealies gebruikt. Ik ben er echt fan van.

De nieuwe randjes van Mariannedesign LR0537 heb ik aan de zijkanten verwerkt. De mooie vlinders zijn van CraftEmotions. De tekst aan de binnenkant is ook van CraftEmotions. De swirl en hoekje zijn van Mariannedesign.

Jullie kunnen mij vinden vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Misschien zie ik je donderdag?

Heel veel liefs van Ineke

4 opmerkingen:

Cobie zei

Ook dit is weer een schitterende kaart Ineke.
Groetjes Cobie

World of Animals, Inc zei

This album is so elegantly crafted, you must have put a lot of time and effort into this. Absolutely stunning, great work. Thanks for the share, loved checking out this album. Keep up the posts.
World of Animals

Aartje zei

Schitterend Ineke met dit mooie papier en die prachtige bloemen als eyecatcher.
Groeten, Aartje

Martha zei

ik vindt hem prachtig mooie kleuren.