Pagina's

zondag 29 april 2018

Knuffel voor jou

Hallo allemaal

Vanavond laat ik jullie nog een kaart zien die ik gisteren bij me had met de demo in Hoeven bij Hobby Hoeve. 


Ik heb deze kaart gemaakt met verschillende materialen, De shape mal is van Dutch Doobadoo en is de shape art Cascade 470.713.163.
 Het mooie designpapier is van Pion.


Het mooie mal met het lintje is snijmal CR1436. De mooie takjes zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0355.De bloemen zijn van Leane en zijn de Easy Flowers 001 en de multiflowers 008 en 009. De bloemen zijn gemaakt met foam.


De leuke postzegel stans is van Crealies, het is de CLX-tra 12. De teksten zijn ook van Crealies en zijn de CLTS20 en 14.
Het plaatje is van Hobbyvoordelig knipvel HV183.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne avond en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

2 opmerkingen:

Odette's kaartenhoekje zei

Echt een droom van een kaartje weer Ineke. Alles is weer zo prachtig gecombineerd !
Groetjes, Odette.

Nicolette zei

Schitterende kaart Ineke.
Groetjes Nicolette