Pagina's

zaterdag 28 april 2018

Hoera huis gekocht

Goedemorgen allemaal

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik bij me heb in Hoeven bij Hobby Hoeve. Ik mag vandaag een demo geven en heb kaartjes gemaakt met de produkten van CraftEmotions, Dutch Doobadoo en de Mariannedesign produkten van april.

 Ik heb de kaart gemaakt met een nieuwe shape mal van Dutch Doobadoo. Dit is artikelnummer 470.713.328 Fold Art Card Tri-shutter.


Natuurlijk mogen de stokrozen van Mariannedesign snijmal LR0521 niet ontbreken samen met de Key ring LR0523. Ook de Creatable Sign Post heb ik op deze kaart gebruikt en is LR0522.


Ik heb het mooie plaatje van knipvel MB0173 verwerkt in een mooie snijmal van Crealies, dit is de Crea-nest-lies XXL 70. Ook heb ik de kleine sleutels van snijmal CR1435 gebruikt. Het designpapier komt uit paperpad PK9155. De mooie vlinders zijn van CraftEmotions en komen van snijmal 115633/0215. De tekst en gestempelde sleutel komen van clearstamp CS1006.


Hobby Hoeve kunnen jullie vinden aan de Bovenstraat 9 in Hoeven. Ik ben er vanaf 10.00 uur. Komen jullie ook gezellig een kijkje nemen?

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Caroline zei

Wat leuk met die houtstructuur erachter. De mal van de sleutelring is ook zo leuk!
Groetjes Caroline

Unknown zei

Wat weer en prachtige kaart.

Natasja's Kaarten zei

Wat een geweldige kaart Ineke! Groetjes, Natasja