Pagina's

woensdag 5 juli 2017

Winter

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien, natuurlijk weer met mooie nieuwe artikelen van Noor! Design.


Het is een dubbele kaart geworden en ik heb voor deze kaart het mooie nieuwe designpapier uit paperpad Snowflake kisses 6011/526.

Bijschrift toevoegen

Aan beide kanten heb ik stencil 6002/0699 gebruikt. Echt mijn favorite stencil. de leuke plaatjes zijn van Gerda's Hobbyshop knipvel GH3316.


Aan beide kanten heb ik de rendieren stencil 6002/0778 en de bomen stencil 6002/0777 gebruikt.


Het woordje winter is mal 6002/2033 uit de serie Winter wishes.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag.



5 opmerkingen:

Cobie zei

Prachtige kaart Ineke! Ook ik vind dit 1 van de mooiste mallen.
Groetjes Cobie

Unknown zei

Hele mooie kaart Ineke!
Groetjes

Annette zei

Prachtige kaart weer!

Liefs Annette

Rikie Lansink zei

Prachtige kaart weer!

Groetjes Rikie

Unknown zei

Schitterend Ineke lieve gr An