Pagina's

zaterdag 8 juli 2017

Bloesem

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje die ik gemaakt heb met het mooie papier van Papicolor.


Dit zijn de gebruikte papiersoorten van Papicolor:




Werkwijze:

Snij een dubbele kaart mosgroen van 13 x 17 cm en een enkel groen van 10,5 x 14,5 cm
Snij enkel wit van 12,5 x 16,5 cm en 10 x 14 cm
Snij enkel rose van 12 x 16 cm


Dit is de dubbel gevouwen kaart


Bewerk al je randjes met distress inkt.


Bewerk het kleinste witte karton met een embossingmal.


Plak alles als voorbeeld op elkaar.


En dit is de kaart. Ik heb mooie mallen van JoyCrafts gebruikt en een plaatje van Gerda's Hobbyshop GH3240.





Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer maar weer.




6 opmerkingen:

Lia vdB zei

Mooi en de uitleg meteen opgeslagen!

Hartelijke groeten,

Lia

Nicolette zei

Prachtige kaart en duidelijke uitleg.
Groetjes Nicolette

Unknown zei

Sjaan is hier blij mee Ineke!
Mooie uitleg !
Fijn weekend.

Joke zei

Hij is schitterend Ineke. Mooi plaatje maar een ook een prachtige kleurencombinatie.
Groetjes Joke

Lena zei

Prachtige kaart Ineke, als ik die kaart zou maken en opsturen moet er dan 1 postzegel op of 2?
gr lena

Cobie zei

Super mooi!
Groetjes Cobie