Pagina's

woensdag 26 augustus 2015

Winter wonderland bij Hobbyvoordelig

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een echte winterse kaart, gemaakt met allemaal mooie materialen van Noor! Design. Morgen beginnen namelijk de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch en kunnen jullie me 3 dagen vinden bij Hobbyvoordelig, standnummer B119. Uiteraard heb ik dan deze kaart ook bij me.


Ik heb een stuk karton van 14 x 25 cm genomen en deze verdeeld in 5 stukken van 5 cm breed.
De beide randen van de kaart heb ik bewerkt met de mooie no-end border stans 6002/00479.
Het designpapier heb ik steeds iets kleiner uitgesneden en ook bij de kanten heb ik deze met de randstans bewerkt.


De hulstbladeren heb ik gestanst uit glitterkarton van JoyCrafts.



Wat sneeuw erop en het glitterkarton kleurt heel mooi bij het designpapier.


Ik heb bij deze kaart de leuke schaatsjes gebruikt. 


Dit was mijn kaart weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren en misschien zie ik jullie wel in Den Bosch. De beurs begint om 10.00 uur tot 17.00 uur. Ik heb er helemaal zin in.






De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

Caroline Cards zei

Prachtige kaart!
groetjes, Caroline