Pagina's

maandag 24 augustus 2015

Winter Wonderland bij de Hobbytheek


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een winterkaart met natuurlijk weer allemaal mooie materialen van Noor! Design. Ik ben morgen 25 augustus en woensdag 26 augustus te vinden bij de Hobbytheek waar ik een make en take mag verzorgen. 


Wat is het nieuwe designpapier weer mooi, zo mooi om te gebruiken voor kerst maar ook voor winter kaarten. Dit leuke plaatje is te koop bij de Hobbytheek. De Hobbytheek kan je vinden aan de Nassaustraat 2 in Breukelen. We beginnen de dag om 10.00 uur tot 16.00 uur. Kom dus gezellig langs, de feestweek is tot en met zaterdag.


Natuurlijk heb ik ook de mooie nieuwe blauwe mal 6002/0458 gebruikt. Het is een eenvoudige kaart van 15 x 15 cm met daarop designpapier verwerkt. Wat lint en bloemetjes en zo krijg je een leuk geheel.


Ik heb de hulstbladeren gestanst uit glitterkarton van JoyCrafts 8011/0604.



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wow, wat een beauty! Groetjes, Ankie

Ghea zei

Schitterend kaartje Ineke er valt weer veel te beleven
op jouw kaartje.
Ben je ook in Den Bosch te vinden van het weekend.
Liefs Ghea

Liefs Ineke zei

Hallo Ghea ik ben ook in Den Bosch te vinden hoor bij Hobbyvoordelig, standnummer B119.
Ik zou het leuk vinden als ik je zie.

Liefs Ineke

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

ich habe mir wieder einmal alle deine wundervollen Karten angeschaut. Ich bin absolut begeistert von jeder einzelnen. Jede ist mit viel Liebe zum Detail gestaltet. Es ist immer wieder ein Vergnügen sie anzuschauen. Ganz liebe Grüße Silvi