Pagina's

zondag 5 juni 2011

Thank you for being my friend


Hallo lieve blogvriendinnen,

Ik heb vandaag weer een kaartje kunnen maken. Het is wat minder warm en dan trekt het ook weer meer om te knutselen.

Ik heb vandaag weer een kaartje gemaakt met een Hanglar and Stanglar stempel van de kit Attitude. Ik vind deze net zoals de Magnolia stempels gewoon heel lief.



Ik heb het mooie papier van Majadesign gebruikt. Ik vind het zulk prachtig papier dat ik het iedere keer wel wil gebruiken.

Achter het meisje heb ik een doiley geplakt met daarop een doiley met een mal van Mariannedesign (LR 0169).



Ik doe met deze kaart mee aan de volgende challenges:

Lovely hAnglar only challenge blog (zie onderstaande sketch)



Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

23 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een prachtige zomerkaart met al die mooie bloemen. Succes met de challenges.
Groetjes Aartje

Hetty zei

Wat een mooi kaartje heb je van de
sketch gemaakt

gr hetty

Karin zei

Prachtig kaartje, heerlijk dat paars. De sketch is trouwens ook erg gaaf.

Riet zei

Schitterende kaart Ineke,lief je stempel,zo mooi ingekleurd.
Mooi papier en details.

Liefs Riet.x

Noriko zei

Hoi Ineke,
Je kaart is weer een schatje.
Het papier is weer prachtig van Maja.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

KarinsArtScrap zei

dat is ze ook heel mooi en je kaart is prachtig ineke.

groetjes karin

*mieke* zei

Schitterend... Ik en fan van paars, bloemen en hanglar stanglar...kortom dit is helemaal mijn smaak!
Groetjes Mieke

Lenie Hempen zei

Hoi Ineke

Wat een schat van een kaart.
Echt schitterend en lief gemaakt.
Echt super.

Gr Leny Hempen

arjette zei

Hoi hoi,

wat een bjoetie zeg!! Schitterend kaartje!!

gr. arjette.

Unknown zei

wat een schatje Ineke en zulke lieve kleuren schitterend

Liefs Nellie

Willy's creations zei

Ziet er prachtig uit.

Groetjes,Willy

wilga zei

Schitterende kaart Ineke,enne wat een schattige foto van je kleindochter!

Groetjes,Wilga

Annemarie en Merit zei

wat een prachtige kaart,schitterende bloemenrand heb je gemaakt.

Marlies zei

Wat een super mooie kaart heb je gemaakt! Prachtige papier en geweldige bloemen rand!
groetjes, Marlies

Just me... zei

Prachtige kaart. Mooie warme kleuren. Veel succes met de challenge.

Groetjes van Diana.

Corine van der Zee zei

Mooi kaartje weer Ineke, lief stempeltje en geweldig mooi papier! Super gedaan.

Liefs Corine

Tinie zei

Wat weer een super mooie creatie!!! Mooi van kleur en een prachtige sketch!!

Groetjes Tinie

manuela zei

schitterende kaart geworden ineke
erg leuk gedaan en Mooi van kleur en een prachtige sketch!!

groetjes
Manuela

Gonny zei

wat een lief kaartje Ineke mooi van kleur
gr Gonny

miriam zei

Wat een prachtige kaart

gr miriam

Anke zei

Wat een schitterende kaart. Wij vinden hanglars ook heel schattig.
liefs Tessa & Anke

sara zei

this is beautiful i love the colours and those flowers are so pretty thanks for joining us at lovely hAnglar this week
hugs sara x

Nicolchen zei

your card is beautiful...great colors and details :0)))

Thanks for joining us at lho this week ;0)

Hugs Nicole