Pagina's

zondag 12 juni 2011

Nostalgia


Hallo allemaal,

Hier ben ik nog een keer vandaag met een kaartje. Deze kaart heb ik gemaakt voor het designteam van Hobbyvision. Dit keer heb ik de materialen van Mariannedesign gebruikt.

Er zijn nieuwe Designables uitgekomen en bij deze kaart heb ik DS0912 gebruikt.

Het mooie witte flower ribbon is ook pas nieuw FR 1101

Het lieve meisje komt van een knipvel Nostalgia VK 9518



De mooie bloem komt van de CreaTables LR 0168 en LR 0169.

De swirls zijn van CreaTables LR 0116

De zelfgemaakt roosjes zijn ook van een CreaTable LR 0162

Ik hoop dat jullie het kaartje weer mooi vinden. Al deze mooie artikelen kan je vinden bij Hobbyvision

Ik wens jullie nog een hele fijne avond en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke

24 opmerkingen:

lenny zei

Heel mooi kaartje Ineke
groetjes lenny

CraftyC zei

Your card is so pretty and I love the embossing
Clairexx

Lenie Hempen zei

Hoi Ineke

Het is een lieverdje.
Schitterend mooi gemaakt.
Morgen nog een fijne pinkster dag.

Gr Leny Hempen

Creation by Heart zei

Hallo Ineke, samen met mijn man heb ik jouw kaart bewondert. Hij is prachtig. Een echte eyecatcher. Een kaart met een hoog "waauw"-gehalte:)
Lieve groeten uit Lemmer
Henny Bakker :)

Christina C. zei

This is beautiful....soooo elegant!!!

hennie zei

Prachtig Ineke!!!
Maar met al die mooie spulletjes van Marianne moet het ook mooi worden ook toch?
Ik wens je nog een Geestrijke dag, groetjes hennie.

Soep zei

wow ineke
wat een super mooie kaart
en weer leuke matrialen bij Md dat wordt weer shoppen haahah
liefs,ans xxx

Anoniem zei

Hoi Ineke wat een schitterende kaart is dit.
En wat heb je veel MD mallen gebruikt echt super mooi allemaal.
Groetjes Jannie

Willy's creations zei

Ziet er beeldig uit!

Groetjes,Willy

KarinsArtScrap zei

prachtige vintage kaart ineke, heel mooi afgewerkt.

groetjes karin

Wil zei

Wat een super mooi en stijlvol kaartje heb je gemaakt. Je papier vind helemaal geweldig.
In een woord schitterend.

Groetjes Wil

chantal en sygrid zei

schitterende kaart ineke
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

Riet zei

Ohhh wowww Ineke,wat is dit een schitterend kaartje.
Zo stijlvol,zo chique.
Prachtige mallen en details gebruikt.

Liefs Riet.

Thea zei

Prachtig Ineke als altijd! Mijn oog viel meteen op het mooie glansende papier!

Groetjes Thea

Anke zei

Wow Ineke, wat een prachtig en sjiek kaartje, heel mooi gemaakt.
Liefs Anke

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart is dit. Mooi met dat glans papier. Mooi blomenlint die je hebt gebruikt. Staat erg chique bij elkaar.

Groetjes Astrid.

Lia zei

Wat een schitterende stijlvolle kaart heb je gemaakt, heel mooi,

lieve groetjes Lia

Tinie zei

Super wat een stijlvolle kaart, prachtig geheel!!!

Groetjes Tinie

Cobie zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt, Ineke.

Groetjs Cobie

Janny zei

Wat een plaatje is dit, heel anders als de stempels maar zo mooi.
Liefs Janny

Marlies zei

Wat een super mooie en hele chique kaart heb je gemaakt! Schitterend!!
groetjes, Marlies

Gretha zei

Prachtige en chique kaart Ineke.
Prachtige kleuren!!!
Groetjes Gretha

Sylvia zei

Wat een súpermooie kaart weer Ineke. Vind het wit prachtig. Moet ik ook maar eens gaan proberen.
Liefs Sylvia

Wybrich zei

prachtig deze kaart!