Pagina's

donderdag 20 juli 2017

Flowerfairy

Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie nog een kaartje zien die ik een tijdje geleden al heb gemaakt met de mooie mallen van Crealies toen ik daar gastdesigner was.



Ik heb van kraft karton een dubbele kaart van 14,5 x 14,5 cm gesneden en hierop wit karton van 14 x 14 cm geplakt. Het designpapier heb ik gestanst met de grootste mal van de XXL no. 22


Alle randjes van het papier heb ik weer oud gemaakt met een paper distressen en daarna bruin gemaakt met inkt.

Rond het plaatje heb ik stencils gebruikt van de mallen XXL 21. Het kader heb ik gesneden door 2 mallen op je plaat in elkaar te leggen. Het papier er op en zo krijg je gelijk een mooi kader.


En natuurlijk heb ik ook weer de leuke tags gebruikt. En de bloemetjes. Het mooie designpapier komt uit een paperblok van Studio Light PPSL 50. Het plaatje is van Hobbyvoordelig knipvel HV0164



Ik vond het heel leuk om nog een post te verzorgen. Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren.

Hartelijke groeten van Ineke Bezemer

Gebruikte materialen Crealies:

~ Crea-Nest-Lies XXLstansen no. 21 met stiksteeklijn
~ Crea-Nest-Lies XXLstansen no. 22 met stiksteeklijn
~ Crea-Nest-Lies XXL stansen no. 61 Tags
~ Tekststans no. 16 van harte
~ Duo Dies no. 32A Blaadjes 2 spiegelbeeldig
~ Duo Dies no. 32 Blaadjes
~ Duo Dies no. 25 Bloemen 15
~ Set of 3 stansen no. 25 Bloemen 15

1 opmerking:

Annette zei

Super mooi kaartje weel Ineke!

Liefs Annette