Pagina's

dinsdag 28 maart 2023

Well Done

 Hallo allemaal,

Na een hele lange tijd, dacht ik eraan om hier weer eens een post te maken. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden, want dan ga ik weer regelmatig posten. Ik laat jullie vandaag een cadeau tasje zien die ik gemaakt heb van de mooie materialen van Studio Light.


Ik heb voor dit leuke tasje snijmal SL-ES-CD498 gebruikt. Het mooie designpapier is net nieuw en komt uit paperpad SL-USC-PS24. Het mooie effen kleurtje wat tussen het wit en designpapier is verwerkt komt uit een paperpad. SL-ES-PP91. De tekst komt van SL-ES-STAMP388.


Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden dat ik iets post. Tot de volgende keer maar weer.


Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Lydia zei

Heel mooi cadeautasje Ineke en ik vind het heel leuk als je weer regelmatig een creatie op je blog plaatst.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtig cadeau tasje Ineke en ik zou het heel fijn vinden je hier weer tegen te komen. Ik blijf bloggen het gezelligst vinden.
Lieve groetjes Miranda

JanniedenButter zei

Ha Ineke , het is lang geleden dat je wat liet zien.
Ik hoop dat je er nu regelmatig weer bent.
De kado tasjes zijn super mooi !!
Groetjes Jannie