Pagina's

zondag 3 januari 2021

Winter

 Hallo allemaal

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb met een leuke mal van Dutch Doobadoo. Het is eigenlijk een pop-up box, maar ik heb er een kaartje van gemaakt.


De mal van Dutch Doobadoo is artikelnummer 470.713.059. Ik heb ook weer verschillende mooie snijmallen van Noor! Design gebruikt.



Ik heb allereerst de mooie ronde snijmal 6002/1599 gebruikt, Het mooie woordje winter is snijmal 6002/1495.


De bloemen en ttakjes komen van snijmal 6002/1514 en de leuke hertjes van snijmal 6002/1508. Het mooie designpapier komt van paperpad 6011/0610 Jingle Bells.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne avond.







3 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtige Kerstcreatie!
Mooi met de bloemen en strik erop.
Groetjes Crealientje.

JanniedenButter zei

Je kaart is weer een plaatje Ineke, heel erg mooi!
Leuk model en prachtige bloemen ,super gaaf.
Groetjes Jannie

Linda zei

Schitterende creatie!
Groetjes,

Linda