Pagina's

woensdag 24 juni 2020

The magic of Christmas

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een creatie zien met de mooie materialen van Noor! Design.


Ik heb het leuke nieuwe scrapdoosje 6005/0003 gebruikt. Zo leuk met een venster erin zo dat je kunt kijken wat er in zit.



Ook heb ik het mooie nieuwe designpapier Silver Bells gebruikt. Schitterend designpapier met mooie afbeeldingen.

Dit is artikelnummer 6011/0654


De mooie kerstbloem komt uit de serie one of a kind 6002/0584.


Ik vind het doosje heel leuk om te maken, ook de binnenkant heb ik helemaal bekleed en heb er een paar waxinelichtjes in gedaan. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie een fijne dag.





3 opmerkingen:

Cobie zei

Prachtig doosje Ineke. Leuk om cadeau te geven.
Groetjes Cobie

Annette zei

Wat een supermooie creatie!

Liefs Annette

Tiets zei

wat een plaatje weer Ineke.