Pagina's

dinsdag 18 februari 2020

Sending you love and kisses

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze leuke jampot zien, een schitterende mal van Dutch Doobadoo. Deze mal komt deze week uit.


Het is de Card Art Jampot 470.713.771. Wat is deze weer leuk om te maken. Het designpapier is een ouder blok van Noor! Design. Het plaatje en tekstjes zijn van Studio Light.




De mooie ronde snijmallen zijn van CraftEmotions.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze leuke mal.



5 opmerkingen:

Ela zei

Heel leuk is deze mal en je hebt er een leuke jampot van gemaakt! Groetjes Ela

Debby Kuster zei

Wat een leuke jam / honing pot. Die moet weer op mijn hebbehebbehebbe lijstje

Elly zei

Heel mooi Ineke! Jouw uitvoering is erg leuk. Dit zou ook ooit eens in mijn winkelmandje kunnen vallen gok ik zo.
Groetjes Elly

R's Rue zei

❤️

Unknown zei

If you're trying to lose fat then you certainly need to start following this totally brand new custom keto diet.

To create this keto diet, licensed nutritionists, personal trainers, and chefs united to develop keto meal plans that are powerful, convenient, economically-efficient, and delicious.

From their first launch in early 2019, 100's of people have already transformed their body and health with the benefits a smart keto diet can offer.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones offered by the keto diet.