Pagina's

zondag 5 januari 2020

Van Harte

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor iemand die 70 is geworden. Wat een prachtige leeftijd, daar hoort een aparte kaart bij. Ik heb een filmpje op YouTube gevonden met dit model kaart. Ik heb alleen de maten veranderd.


Ik heb gebruik gemaakt van het mooie nieuwe designpapier van Majadesign. 


de cijfers en letters zijn van CraftEmotions







Ik heb heel veel plezier gehad met het maken van deze kaart. Ik wens jullie nog een fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

12 opmerkingen:

Joke Mulder zei

Hij is fantastisch mooi precies zoals ik het van jou gewend ben.

Ria van Veldhuizen zei

Echt weer "Een Ineke's kaart"!
Groetjes van Ria

Gonny zei

Heb ook dit patroon aan gevraagd maar ben er nog niet aan toe gekomen
Maar vind hem weer schitterend hoor Ineke
Mvgv Gonny

Jolanda zei

Prachtig kaartje en geweldig mooi papier

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie uitwerking Ineke. Leuk patroon is dat. Daar zal de ontvanger van deze mooie kaart vast blij mee zijn.
Lieve groetjes Miranda

Droomlot@chello.nl zei

wat peen prachtige kaart, begrijp dat je dit patroon kan aanvragen, maar bij wie?

Aartje zei

Prachtige kaart Ineke. Lijkt me ingewikkeld om te maken, maar wel met een heel mooi resultaat.
Groeten, Aartje

Lia zei

Wat een bijzonder kaart is dit. Mooi!!
Lia xx

Jannie den Butter zei

Een super mooie kaart Ineke!!
Zal best heel veel werk zijn geweest.
Groetjes Jannie

JOKE zei

Wat een beauty Ineke!!! Een heel mooi model kaart! Ik ben meteen aan het zoeken gegaan maar kon hem niet vinden. Nu lees ik hier dat je het patroon kunt aanvragen maar ook mijn vraag aan jou is...bij wie??
Liefs Joke

harms1995@gmail.com zei

Waar kan ik het pstroon vinden op you tube.

Unknown zei

Your Affiliate Profit Machine is waiting -

Plus, earning money online using it is as simple as 1, 2, 3!

Here's how it all works...

STEP 1. Tell the system which affiliate products you want to push
STEP 2. Add some push button traffic (it takes JUST 2 minutes)
STEP 3. See how the affiliate system grow your list and upsell your affiliate products for you!

Are you ready to start making money???

Click here to check it out