Pagina's

woensdag 4 december 2019

Wintergroetjes

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met mooi papier van the Paper Boutique en mooie snijmallen van Marianne design en CraftEmotions.


Er zitten bij dit papier ook mooie plaatjes.


Dit is de mooie kerstbloem van Craftemotions 115633/0432


Op de voorkant heb ik een mooie snijmal van Marianne gebruikt en ik heb er een blister in verwerkt.

Ook in de binnenkant zit een plaatje van deze serie.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne avond.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Suzan zei

Prachtig Ineke!!
Groetjes Suzan

Elly zei

Wat een mooie kaart Ineke.
Groetjes Elly

JOKE zei

Wauwww wat een werk heb je hiervan gemaakt!!! Maar het resultaat mag er dan ook zijn hoor...schitterend!
Liefs Joke