Pagina's

vrijdag 6 september 2019

Demo Gerda's Hobbyshop

Hallo allemaal,

Morgen 7 september kunnen jullie me vinden bij Gerda's Hobbyshop in Putten. Ik mag daar een demo geven met de mooie materialen van CraftEmotions. We beginnen om 10.00 uur tot en met 16.00 uur. 

Ook deze kaart neem ik morgen mee.

Ik heb voor deze kaart de nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt. mal 470.713.733 de Snowglobe gebruikt. 




Ook heb ik de mooie kerstroos van CraftEmotions gebruikt. Dit is snijmal 115633/0432. Echt een schitterende kerstbloem.


Het mooie designpapier is van Mintay Cozy Evening. Ook de leuke pompoenen, eekhoorn en eikeltjes komen van deze mooie serie. Ook heb ik een nieuw takje van CraftEmotions gebruikt, dit is snijmal 115633/0252.





Heb je tijd en/of zin kom dan morgen gezellig naar Gerda's Hobbyshop in Putten. Deze mooie winkel kunnen jullie vinden aan de Molenstraat 7 in Putten.

Misschien tot morgen en anders wens ik jullie een fijn weekend.

Liefs Ineke

1 opmerking:

Gerlinde zei

Oh wat schitterend!! Echt onwijs mooi! Er is zoveel moois te zien op je creatie Ineke!
Groetjes Gerlinde