Pagina's

maandag 4 februari 2019

Love

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik vorige week gemaakt heb. Ik kreeg vorige week een prachtige kaart van Janny Janssen, dit model heeft ze gemaakt bij Miranda Bouhof bij een workshop door haar gegeven. Ik kon het niet nalaten dit model ook te maken, met heel  mooi designpapier van Stamperia. 


Het mooie designpapier en de plaatjes komen uit het paperblok Old Lace van Stamperia.


Ik heb mooie snijmallen van Mariannedesign, Leane en CraftEmotions gebruikt. De bloemen zijn gemaakt van wit flowerfoam en heb ik bewerkt met versa magic.

Een mooie waterval in de kaart en natuurlijk allemaal kantjes en lintjes.

Heelleuk om te maken



Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

11 opmerkingen:

Elly zei

Erg mooi!!
Groetjes Elly.

Dinie zei

Heel erg mooi

Henriëtte zei

Wauw wat een geweldig mooie creatie!!

Nellie zei

Super mooi !!

joke zei

Wat een geweldige kaart heb je gemaakt,zo mooi!!
Lieve Groetjes Joke

Anneke Honkoop zei

Wat een super mooie kaart Ineke. Je hebt de smaak weer te pakken. Lieve groet Anneke

gerda zei

Waw Ineke, wat een pracht van een creatie. Zo mooi hoe alles bij elkaar past.

Cobie zei

Wat een schitterende creatie! Zo mooi alles op elkaar afgestemd.
Groetjes Cobie

hellendegraaf@gmail.com zei

Wat een super mooie kaart..En die kleuren geweldig

JanniedenButter zei

Je kaart is weer super mooi Ineke!!
Hij ziet er geweldig mooi uit!
Wat een werk zal dat geweest zijn.
Groetjes Jannie

Unknown zei

Wat een mooe kaart ineke
Groetjes Irene