Pagina's

dinsdag 29 januari 2019

Zomaar

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik afgelopen week weer in elkaar geknutseld heb. Ik zag dit model voorbij komen en vond hem zo leuk dat ik hem ook gemaakt heb. Gewoon heerlijk voor me zelf, maar ik heb het weer gedaan. Zo dankbaar dat het weer gaat.


Het is de leuke boekkaart van Dutch Doobadoo mal 470.713.112. Het mooie plaatje is van Gerda's Hobbyshop.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes Ineke

7 opmerkingen:

Willemien Leijten Senders zei

Heel mooi Ineke,ben blij dat het weer wat beter met je gaat.Rustig aan beginnen.

Ballie (Bennarda) zei

Super mooi en fijn dat het weer iets beter met je gaat.

marja zei

Supermooi gemaakt. Groetjes marja

Elly zei

Mooie kaart! En heel fijn dat het weer wat gaat.
Groetjes Elly

gerda zei

Prachtige creatie. Heb ze ook al voorbij zien komen en ga ook een poging wagen om ze te maken.

JanniedenButter zei

Wat een prachtige kaart Ineke!!
Wat fijn dat je weer ben opgeknapt!
Groetjes Jannie

hellendegraaf@gmail.com zei

Super mooi Ineke. Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. Pas goed op jezelf