Pagina's

zondag 21 oktober 2018

Christmas Greetings

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor Crealies. Ik mocht deze maand weer gastdesigner zijn.




Geweldig mooi om te mogen doen, want er zijn zoveel mooie materialen van Crealies.
Ik heb voor deze kaart de mooie XXL snijmallen gebruikt. Wat passen deze toch mooi in elkaar. Het blijft een feest om deze te gebruiken. Ook de hertjes en sneeuwkristallen zijn zo leuk om bij je kaart te gebruiken.



Ik heb de bloemen van glitterfoam gemaakt. Heel leuk om met de kerst te gebruiken. Het mooie designpapier is van Stamperia.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie allemaal een fijne dag.
Liefs Ineke

Crealies dies/stansen:
Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 7, Cirkels/Circles Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 21, Cirkels met stiksteeklijn/Circles with stitchline Crea-Nest-Lies XXL stansen/dies no. 69, Circles with open scallop Crea-Nest-Lies XXL Labels & Tags stansen/dies no. 9, Met stippen / With dots Silhouetzz stansen/dies no. 4, 2 Hertjes / 2 Rendeer Partz stansen/dies no. 29, 5x sneeuwvlokken / 5x Snowflakes Partz stansen/dies no. 30, Hulstblaadjes + besjes / Holly leaves + berries Set of 3 stansen/dies no. 52, Bloemen 23 / Flowers 23

4 opmerkingen:

Caroline zei

Heel mooi Ineke! En een prachtig tafereeltje zo in de binnenkant!
Groetjes Caroline

Anita van Merode zei

Prachtig Ineke!
Gr Anita

Wil Bijl zei

Wauw Ineke het is een prachtige klein schilderijtje echt super gemaakt.

JanniedenButter zei

Super mooie kaart is dit Ineke!!!!
Groetjes Jannie