Pagina's

maandag 12 februari 2018

Dat verdient een bloemetje

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien met een prachtig plaatje van Jellies-design en ik heb weer de mooie bloemen van LeCreaDesign gebruikt.


Het plaatje komt van knipvel nummer 19. De mooie bloemen zijn van foam gemaakt en komen van de snijmallen Easy Flower 1 en 2 en Multi die flower 9 chrysant.


Ik heb het witte foam bewerkt met versa magic en daarna de heattool gebruikt. In het hart heb ik nog de Nuvo glitterpen gebruikt.


De tekst is van Nellie Snellen en is clearstamp DTCS011.


De vlinders zijn van Mariannedesign (LR0509) en van CraftEmotions (115633/0215.


Ook de meeldraden zijn van LeCreaDesign.


Het plaatje heb ik geplakt op de open scallop van Crealies de Crea-Nest-Lies XXL no. 70. De tekst is gestempeld op Tags with Stich lines XXL61. Het designpapier is van JoyCrafts.


Dit was het weer voor vandaag. Ik wens jullie voor straks welterusten en dank je wel dat je hier even langs kwam.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Wat een prachtige kaart weer Ineke! Groetjes Betha

Anneke de krom zei

Ohhh Ineke wat schitterend!!!!!!

Jannie den Butter zei

Wat een superrrrrrr mooie kaart Ineke!
De bloemen zijn ook heel erg mooi!
Groetjes Jannie