Pagina's

maandag 27 november 2017

Hele fijne Feestdagen

Goedemorgen allemaal,

Vandaag ben ik er weer met een kaartje. Het is een hele witte kaart geworden met mooi parelmoer karton en mooie materialen van CraftEmotions.


Als basis heb ik een snijmal van Crealies gebruikt. Deze komt van de Crea-Nest-Lies XXL dies no. 24. Daar bovenop heb ik een schitterende snijmal van CraftEmotions gebruikt. Dit is de Cutting Grid 115633/0601. Om deze mal heen heb ik parelkoord verwerkt.


De kerstbloemenkomen van een snijmal van Mariannedesign LR0435. De leuke pennentjes en bloemetjes komen van een collectable van Mariannedesign Karin's Pins and Bows COL1441.
De mooie Tags zijn van Crealies de Crea-Nest-Lies XXL dies no. 61. De tekst is van Nellie Snellen de DDCS009. De kleine sterretjes er achter komen van een Embossing folder van Mariannedesign DF3439.


Dit is mijn kaartje weer voor vandaag, naar aanleiding van een kaart van Cootje Verhoeven. Ik hoop dat ik jullie hier weer mee heb kunnen inspireren.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

3 opmerkingen:

Marijke zei

een mooie kaart en wat een mooie details. Super papier en mooi die bloemen! Groetjes Marijke.

Caroline zei

Wat prachtig Ineke om dit papier te gebruiken.
Het is een heel chique kaart geworden!
Groetjes Caroline

Veerle zei

Prachtige kaart Ineke.
Grtjs Veerle