Pagina's

zondag 4 juni 2017

Live your dreams

Hallo allemaal,

Vanavond heb ik gewoon eens heerlijk voor me zelf zitten freubelen. Gewoon even fijn om te doen. Deze kaart is het geworden.


 De basis is een mooie shape mal van Dutch Doobadoo. Het mooie designpapier en plaatje zijn van Studio Light en komen uit de nieuwe serie Summer Feelings.


De mooie bloem is van Mariannedesign. De mooie ronde mal waar ik het plaatje in heb verwerkt is van Noor! Design en is mal 6002/0699. Dit is echt een favoriete mal van mij.


 De leuke vlinder komt uit een stansvel van Studio Light. Ook de tekst komt uit de nieuwe serie Summer Feelings.


De tekst heb ik gestempeld op een banner van Crealies. De leuke klimop is van Noor! Design.


Dit was mijn zomaar kaartje vandaag. Ik wens jullie allemaal nog een fijne 2e Pinksterdag en veel liefs.

Groetjes Ineke

1 opmerking:

Joke zei

Schitterend Ineke en wat een mooie kleuren zeg. Hij is fantastisch hoor.
Groetjes Joke