Pagina's

maandag 10 april 2017

Eendjes en bootjes .......

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie 2 kaarten zien die ik gemaakt heb met de leuke randjes van Mery, de stencils 6002/0760 en 6002/0761.


Ik heb van deze kaarten inkijk kaartjes gemaakt. Zo krijg je er diepte in.


Het mooie designpapier is van Studio Light. Het plaatje van deze kaart is van Hobbyvoordelig en komt van knipvel HV 154.


Bij onderstaand kaartje heb ik ook de bootjes gebruikt.


Ik heb voor deze kaart designpapier en plaatje van Studio Light gebruikt uit de nieuwe lijn Celebrate Spring.


De leuke vlinders zijn ook van Mery en is al een ouder malletje 6002/0245.


De leuke rietpluimen zijn van Noor! Design stencil 6003/3001.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en veel liefs toe.

Ineke


6 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Heel mooi zijn je kaarten Ineke!
Prachtige mallen ,de golfjes en bootjes ook.
Je vorige kaarten waren ook super.
Groetjes Jannie

ria zei

Super leuke kaarten Ineke! Heb deze ook in het echt bewonderd bij hobbyvoordelig.
Groetjes Ria

Caroline zei

Wat een leuke randjes zijn dit!
Groetjes Caroline

Cobie zei

Wauw... mooie kaarten Ineke!
Groetjes Cobie

Judith Thoonen zei

Heel erg mooi gemaakt.
Grt van Judith

Erni zei

richtig schön gemacht,sieht lebendig aus mit den "Einblicken".liebe Grüße Erni