Pagina's

maandag 30 januari 2017

Lady Bugs

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer iets zien wat ik gemaakt heb voor het blog van Papicolor. Ik heb deze keer voor 2 eenvoudige kaarten gekozen met het mooie kraftkarton van Papicolor en de nieuwe malletjes van Mery's (Joycrafts)


Ik heb de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



Werkwijze van de kaarten:

Ik heb de buitenkant van bovenstaande kaart uitgesneden met een mal van Crealies, zo heb ik verschillende lagen opgebouwd. Onder het kleine vierkante malletje heb ik kleine stukjes kraftkarton gesneden en zo weer op het uitgestanste deel verwerkt. 



Bij bovenstaande kaart heb ik 3 x hetzelfde malletje, ook van Crealies, gebruikt.



De lady bugs heb ik met rood en zwart gestanst, zodat je een leuk effect krijgt.


Dit is mijn bijdragen weer voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke


Geen opmerkingen: