Pagina's

vrijdag 14 oktober 2016

Birds

Hallo allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een creatie te laten zien die ik gemaakt heb voor 
het blog van Papicolor. Ik heb deze keer weer een kaart gemaakt met mooie materialen van JoyCrafts/Noor! Design.


Voor deze kaart heb ik de volgende papiersoorten van Papicolor gebruikt:



De basis van de kaart is 12 x 16 cm. Zo heb ik de andere papiersoorten steeds iets kleiner uitgesneden met behulp van Crea-Nest-Lies XXL.

Het leuke plaatje is van Gerda's Hobbyshop GH3296.


De bloemetjes zijn bewerkt met glitter.


Dit is weer mijn kaartje voor vandaag. Ik wens jullie een fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

7 opmerkingen:

Jacqueline zei

Wauw, weer een super mooie kaart! Ik zou niet zo snel deze kleuren bij elkaar kiezen, maar ik vind het wel heel mooi. Groetjes, Jacqueline

Anoniem zei

Schitterend!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Diana zei

Prachtig!

Diana zei

Prachtig!

Joke zei

Schitterend een heel erg mooi kaartje.
groetjes Joke

Unknown zei

wat een schitterende kaart Ineke.

fijn weekend.
liefs Riet.xx

Jannie den Butter zei

Het is een dotje Ineke!!
Heel erg mooi alles bij elkaar!
Groetjes Jannie