Pagina's

dinsdag 8 maart 2016

Happy Easter

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien op het blog van Hobbyvision en ik heb gekozen voor een Paascreatie die gemaakt is met een leuke shapemal van Dutch Doobadoo.


Ik heb gekozen voor het mooie designpapier van Pion en samen met de mallen van Noor! Design vormt het een mooi geheel. Ik heb bovenin de mooie klimopstans 6002/0456 gebruikt.


Happy Easter van clearstamp 6410/0069 heb ik gestempeld op een labeltje 6003/0063.


Ik heb het mooie ronde stencil uit stencil 6002/0533 gebruikt om er een leuke bloementoef op te verwerken. Er onder zit een leuk takje van JoyCrafts stencil 6002/0263.


Dit was weer mijn creatie voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.

Liefs Ineke

Noor! Design - Blauwe mal - Vierkant met cirkel Noor! Design - Autumn - Klimop  Noor! Design - Vintage Flourishes - Tripple Tricker Joy! Crafts - Clearstamp Pasen  Joy! Crafts - Bille`s Flourishes tak 1 
Scrappapier PION Design - Easter Greetings - Spring Meadow Parelsnoer - wit - 4mm 

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Unknown zei

Super mooi Ineke.

Thea Wildeman zei

Schitterend Ineke, wat een leuke shapemal is het toch hé. Je hebt hem heel erg mooi bewerkt, mijn complimenten. Schitterend papier ook.
Groetjes Thea

Doris knippenenplakken zei

hoi ineke,
Prachtig gemaakt heel mooie kleuren!
Groetjes Doris