Pagina's

maandag 22 februari 2016

Er op uit!!!

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien gemaakt met het mooie papier van Papicolor en de mooie stencils van Noor! Design. Ik heb deze kaart gemaakt voor het blog van Papicolor.



Ik heb voor deze kaart mooi kraftkarton gebruik in een nieuwe kleur groen, die zeer binnenkort leverbaar is.
Ik heb dus voor deze kaart gebruikt:



Ik heb het groene en anjerwitte karton bewerkt met een oudere embossingmal van Sheena. Het mooie plaatje is van Syta van Gelderen.


Rond het plaatje heb ik een nieuwe mal van Noor! Design stencil 6002/0535 gebruikt.


De maat van de kaart is 13,5 x 17,5 cm. Het anjerwit karton is 12,5 x 16,5 cm met daarop weer net iets kleiner het groene karton. Onder de mal heb ik ook anjerwit verwerkt.


Een gemakkelijke kaart om te maken, maar door de kleur ook heel leuk om te maken.
Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

6 opmerkingen:

AnDo zei

Schitterend, echt oer en oer hollands.
En wat een mooie materialen.........

Groetjes, Ans

Marlies zei

Mooie kaart Ineke, dat is idd mooi groen! Lieve groetjes, Marlies

Caroline Cards zei

Een hele mooie is dit weer Ineke!
groetjes, Caroline

Jannie den Butter zei

Heel mooi is je kaart Ineke!
Prachtig met de molen en fiets.
Mooi met de bloemen er bij.
Groetjes Jannie

Cobie zei

Prachtig dit "Er op uit" kaartje.
Groetjes Cobie

Frosien zei

Prachtig Ineke, we krijgen zin in het voorjaar en zomer om er eens lekker erop uit te gaan. Als je dit kaartje ziet kijken we daar naar uit, groetjes Frosien