Pagina's

zondag 8 november 2015

Winter

Hallo allemaal,

Gisteren was er een hele gezellige Creamarkt in winkelcentrum de Hoven in Delft, georganiseerd door Hobbyvoordelig. Ik mocht daar demonstreren met de mooie mallen van Noor! Design. Ik had echter ook een kaart bij me staan gemaakt met een mooie pop-up mal van Prescut.


Als je pop-up mal uitsnijdt, kan je hem gelijk in model vouwen en krijg je bovenstaande kaart.
Ik heb op deze kaart ook mooi designpapier van Studio Light verwerkt, evenals het mooie 3D plaatje.


De hertjes van Noor! Design blijven zo leuk om te gebruiken, ook de bomen passen hier goed bij.


 Ik had beloofd deze kaart te plaatsen, dus hier is hij dan. Gewoon te leuk om te maken.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond, dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer maar weer.

Liefs Ineke

4 opmerkingen:

Cobie zei

Wauw... wat een schitterende kaart Ineke!
Groetjes Cobie

gerardenhennie zei

Pracht kaart Ineke ik zie je weer gauw in delft

rosina zei

Dat is een heel kunstwerk, toppie!

Groetjes Rosina

Jokecreatief zei

Hoi Ineke, ik was zaterdag in Delft en zag deze kaart staan. Ik vond hem meteen prachtig. Heb de mal gekocht bij hobbyvoordelig en ga hem binnenkort ook zal uitproberen.
groetjes Joke.