Pagina's

vrijdag 25 september 2015

Herfst....... en demo bij Hobbyvoordelig

Hallo allemaal,

Vanavond laat ik jullie weer eens een echte herfstkaart zien, die ik gemaakt heb met de mooie klimop stansen van Noor! Design. Ik vind de herfstkleuren fantastisch mooi om te zien en het inspireert om kaarten te maken van dit thema. Ik heb deze kaart morgen ook bij me bij Hobbyvoordelig in Delft waar ik een demo mag geven.


Ik heb de nieuwe klimop stans gebruikt. De mooie plaatjes zijn van Hobbyvoordelig.


Ik heb de blaadjes bewerkt met distress inkt.


Ook de ronde klimop stans is erg mooi. Ik heb hier een mooie tekst in verwerkt van Noor! Design.



Ook de hertjes behoren tot mijn favorite malletjes. Kom gerust dus morgen kijken bij Hobbyvoordelig in winkelcentrum de Hoven in Delft. Jullie kunnen mij er vinden vanaf 10.00 uur tot en met 16.00 uur.
Tot morgen allemaal.



3 opmerkingen:

Danoesja zei

Hoi Ineke
Dit is een schitterende herfstkaart met die mooie warme kleuren en prachtige mallen.
Veel plezier morgen.
Lieve groetjes, Danoesja

Ghea zei

Schitterende herfstkaart Ineke mooie warme kleuren
en hele leuke details....leuk modelkaart.
Liefs Ghea

Caroline Cards zei

Prachtige herfstkaart!
groetjes, Caroline