Pagina's

vrijdag 10 juli 2015

Demo bij Het Boekensteuntje

Hallo allemaal,

Morgen 11 juli a.s. is er weer een gezellige dag gepland bij Het Boekensteuntje in Echt. Ik mag daar een demo geven met de mooi materialen van Noor! Design. Het belooft morgen een warme dag te worden. De laatste keer dat ik bij Het Boekensteuntje was had het enorm gesneeuwd en heb ik er bijna 3 uur over gedaan om toen in Tegelen te komen. Ik hoop dat het morgen allemaal mee zit naar Echt. Aan het weer zal het zeker niet liggen.

Ik laat jullie vast een kaartje zien die ik voor morgen gemaakt heb.


Ik heb deze kaart weer gemaakt met een mooie shape mal van Dutch Doobadoo.

De demo begint morgen om 10.00 uur tot en met 16.00 uur. Jullie kunnen Het Boekensteuntje vinden aan Zuiderpoort 4B in Echt.

Tot morgen allemaal.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

Cobie zei

Schitterend!!
Groetjes Cobie

Silvis Kreativstube zei

Hallo liebe Ineke,

deine Karte ist so wunderschön und ich bin ganz traurig, das ich es heute leider nicht schaffen kann nach Tegelen zu kommen. Das ist leider etwas zu kurzfristig und durch meine Knieoperation kann ich noch nicht Auto fahren. Ich hätte dich sehr gern persönlich kennengelernt. Ich wünsche dir einen schönen Tag und viele kreative Stunden in Tegelen. Ganz liebe Grüße Silvi

Unknown zei

Hoi Ineke
Geweldige kaart en ik heb de kaart in het echie gezien. Je maakt hele mooie kaarten .Leuk je gesproken te hebben in Echt.
Liefs Giovanna

Ria van Veldhuizen zei

Erg mooi Ineke!
Liefs Ria